Met hun campagne ‘AAN, AAN, GAAN’ wil AXA goede fietsverlichting onder de aandacht brengen. Zichtbaarheid en goed zicht in het verkeer zijn van wezenlijk belang voor de veiligheid van de fietser. Als de dagen donkerder worden is goed werkende fietsverlichting, ’s morgens en ’s avonds tijdens school en woon-werkverkeer, van groot belang voor de fietsveiligheid.

De afgelopen jaren heeft AXA vaker campagnes opgezet, om mensen bewuster te maken over verlichting op de fiets, want het gaat niet alleen om gezien worden, maar ook om zelf goed te kunnen zien. Verlichting is vooral een goed hulpmiddel om veilig te kunnen fietsen.

COMPACTLINE

AXA heeft een breed scala aan verlichtingsproducten en in deze campagne promoten wij de AXA Compactline. Deze compacte en sportieve verlichting is USB-oplaadbaar, kan tegen een stootje en op vrijwel iedere fiets te plaatsen door de flexibele, rubberen bevestigingsband. Het kleine, felle achterlicht maakt de set compleet. In het assortiment heeft AXA 2 dynamo/E-bike types en 3 USB oplaadbare modellen. Alle voorlampen zijn uitgerust met onze nieuwe dubbele lens technologie. Hierdoor zijn ze nog compacter met behoud van een hoge lux opbrengst.

Aanstaande zondag wordt om 03:00 uur de klok een uur teruggezet en gaat de wintertijd weer voor 5 maanden in. Dat leek AXA een ideale timing om de verlichtingscampagne alvast op te starten. Thema van dit jaar is ‘AAN, AAN, GAAN’.

Meer informatie vindt u op de website van AXA.

Beeldmateriaal: AXA Bike Security